Наукове товариство учнів "Еврика"
Розвитку особистості, її вміння реалізовувати в
практичній діяльності набуті під час навчання знання сприяє
науково-дослідницька діяльність учнів в межах Чернігівського територіального
відділення Малої академії наук України та робота у гімназійному науковому товаристві
учнів «Еврика». 04 травня 2017 р. у гімназії відбулось щорічне засідання
природничої секції наукового товариства учнів «Еврика».
Протягом 2016-2017 навчального року учні 6-11 класів під
керівництвом вчителів виконували науково-дослідницькі роботи. Учні успішно
представили і захистили свої творчі
роботи. Всі вони презентували свої дослідження на традиційних щорічних
засіданнях секцій наукового товариства учнів «Еврика».
Відкрила засідання заступник директора з методичної роботи Сігута С.О.
Учениця 11-А класу Корицька Анна презентувала науково-дослідницьку роботу на тему:
«Дикорослі квітково-декоративні рослини
заповідного урочища «Бирине» (Новгород-Сіверський район)», яка отримала диплом ІІ ступеня на обласному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН. (керівник Ковальчук Л.М.)
Поливода Валерія, учениця 11-Б класу, презентувала екологічний проект на тему: "Встановлення видового складу та чисельності гніздових птахів лісу" (керівник Кольяк Л.Б.).
Учениці 10-А класу Тимошенко Анна та
Фролова Наталія представили свою творчу роботу з хімії на тему: "Вміст нітратів в продуктах харчування" (керівник Овсюк О.М.).
Жура Вікторія та Комар Анастасія, учениці 9-А класу, презентували дослідницьку роботу на тему: "Електронний
транспорт України.
Інтернет
у місті Новгород-Сіверському" (керівник Сігута С.О.).
Гульок Ірина, учениця 7-В класу, представила творчу роботу на тему: "Видове різноманіття перелітних птахів нашого краю" (керівник Скивка Г.С.).
Корицька Анна заочно брала участь у ІІ Всеукраїнській учнівській науковій школі, її матеріали були надруковані у збірці "Сучасні проблеми природничих наук" (м. Ніжин).
Бажаємо всім
юним науковцям успіхів та нових перемог!
Немає коментарів:
Дописати коментар