Дистанційне навчання


Біологія 11 клас


08.05.
Тема. Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=oXuUoUgpTtM    Домашнє завдання § 47.

05.05
Тема. Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. Переглянути відеоурок: "Селекція, сучасні генетичні й клітинні технології"
Домашнє завдання § 45, 46, стр.

28.04
Тема. Значення для планування селекційної роботи вчення М.І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, акону гомологічних рядів спадкової мінливості. Переглянути відеоурок: «Центри походження культурних росли» https://www.youtube.com/watch?v=1HFfmDkoQrc        Домашнє завдання § 43, стр 185-186.


21.04
Тема. Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів. Переглянути відеоурок "Особливості селекції рослин, тварин і мікроорганізмів" Домашнє завдання § 42, стр 181-183.


24.04
Тема.  Явище гетерозису та його генетичні основи. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=_k6xjCZszIk   https://www.youtube.com/watch?v=wHdyUbtj3WE  Домашнє завдання § 42, стр 183-184.








14.04
Тема. Завдання та досягнення сучасної селекції. Домашнє завдання § 42, стр 181-183. 1. Переглянути відеоурок "Селекція. Методи селекції".


17.04
Тема. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. Опрацювати стр. 180 Прочитати теоретичний матеріал https://studall.org/all3-24307.html та зробити записи в робочому зошиті. Переглянути відеоролік: https://www.youtube.com/watch?v=gUZ_DHS5G0Y


07.04
Тема. Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля. Домашнє завдання § 34 - 41.(підготовка до к/р)


10.04
Тема. Узагальнення знань з теми «Сталий розвиток та раціональне природокористування».


13.03. Тема. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери. Домашнє завдання § 38, 39.
1. Ознайомитися із впливом діяльності людини на стан біосфери, переглянувши відео.
17.03. Виконати практичну роботу у робочому зошиті. Підручник стр.175 Тема. Оцінка екологічного стану свого регіону.  
20.03. Тема. Екологічна політика в Україні. Домашнє завдання § 40.
31.03. Тема. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України. Домашнє завдання§ 40.
1. Прослухати відеоурок і в робочому зошиті виписати згаданих в ньому червонокнижників.





03.04. Тема. Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.  Домашнє завдання § 41.




Сервіс тематичних тренувальних тестів для підготовки до ЗНО

Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps


Основи здоров’я 5 клас
Тема. Поняття про туберкульоз. Домашнє завдання § 23, стр 119-120
Відео: Вся правда про туберкульоз.

Відео:Туберкульоз.

Тема. Поняття про ВІЛ-інфекцію. Запобігання дискримінації людей, які живуть  з ВІЛ. Домашнє завдання § 23, стр 120-124, Виконати завдання (усно) на стр.124.
Відео: Що таке ВІЛ та як передається.

Відео: Профілактика СНІДу відео №1.

Відео: Профілактика СНІДу відео №2.

УВАГА!  Виконати і відправити на пошту: nikipoluda73@gmail.com  
Роботу підписати обов`яково!!!
1). Тематичне оцінювання «Спілкування і здоровя» 5 клас.
         1 рівень
1. Які з наведених емоцій належать до позитивних?
А) радість;   Б) гнів;   В) сум;   Г) захоплення;    Д) страх.
2. Які риси сприяють порозумінню між людьми?
А) щирість;  Б) грубість;  В) співчуття;    Г) зухвалість;  Д) скупість;  Е) тактовність
3. Що значить «співчувати»?
А) вміти заспокоїти людину;                Б) говорити компліменти;
В) вміти поставити себе на місце іншого;   Г) відчувати те, що відчуває інша людина.
2 рівень.
1. Що таке співчуття?
2. Які з наведених тверджень є вірними:
А) До позитивних емоцій  належать: радість, сумнів, образа.
Б) Справжній друг не боїться критикувати.
3. Які якості свідчать про справжню дружбу?
3 рівень.
1. Як впливають на здоровя та самопочуття людини приємні почуття?
2. Яким чином ти проявляєш повагу до батьків та інших членів своєї родини?
3. Наведи приклади ситуацій, в яких, у людини проявляється співчуття.
4 рівень.
1. Ти посварився з батьками, тому що вони не відпустили тебе увечері гуляти. Які емоції викликає дана ситуація? Як її виправити?

2. Твій товариш на твоїх очах ображає дівчину з сусіднього будинку. Якою буде твоя поведінка в цій ситуації?

Тема. «Трикутник вогню» Домашнє завдання § 24. Виконати роботу та відправити на електронну пошту (блог)

 Відео. "Трикутник вогню"


2).  Самостійна робота: правильну відповідь, поставивши позначку у відповідний стовпчик — «Так» чи «Ні». 5 клас.

Твердження
Так
Ні
1. Небезпечно обіймати людину, хвору на СНІД.
2. Заразитися ВІЛ можна, користуючись громадським туалетом.
3. Робити ін’єкції можна лише одноразовим шприцом.
4. Не можна заразитися ВІЛ, коли п’єш з однієї склянки з людиною, хворою на СНІД.
5. ВІЛ можна заразитися, якщо хворий чхає або кашляє на тебе.
6. СНІД викликається вірусом.
7. Позитивний результат тесту на ВІЛ означає, що людина інфікована.
8. ВІЛ вражає клітини організму.
9. ВІЛ передається через кров.
10. ВІЛ передається статевим шляхом.
11. Симптоми СНІДу нагадують симптоми інших захворювань.
12. Одна з проблем, пов’язаних зі СНІДом, полягає в тому, що між зараженням і моментом вияву захворювання можуть пройти роки.

Тема. Пожежна тривога. Домашнє завдання § 25. Виконати завдання та відправити на електронну пошту. 


Тема. Сам удома. Домашнє завдання § 26.
Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=O6wT_2u1x_I   Разом із батьками провести обстеження безпеки своєї оселі. Виписати небезпечні чинники.


Тема. Сам надворі. Домашнє завдання § 27.
Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=j0DvBKLAGco 


Тема. У небезпечних місцях. Домашнє завдання § 28, завдання на стр.148 (письмово)


Основи здоров’я 6 клас
Тема. Безпека в побуті. Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. Безпека  при користуванні засобами побутової хімії. Домашнє завдання § 26.

Відео: Правила користування електричними приладами.

Відео: Безпечна поведінка в побутових умовах.

УВАГА!  Виконати і відправити на пошту: nikipoluda73@gmail.com
Роботу підписати обов`яково!!!
 1) Тематичне оцінювання: "Психічна і духовна складові здоров’я". 6 клас.
І. Тестові завдання.
1. Невербальне спілкування – це спілкування за допомогою: а) слів;   б) міміки,жестів, рухів тіла;   в) речень;    г) віршів.
2. Конструктивним вирішенням конфлікту є: а) співробітництво;   б) суперництво;   в) поступки.
3. Приклад для наслідування повинен: а) подобатися усім друзям;   б) бути ідеальним;     в) допомагати формувати характер.
4. Небезпечними вважаються компанії, у яких: а) займаються екстремальними видами спорту;    б) чинять тиск на особистість людини;     в) деякі з хлопців чи дівчат не подобаються вашим батькам.
5. Конфлікти виникають, тому що люди: а) дурні;    б) не можуть домовитися;      в) можуть мати різну мету, інтереси, позиції або погляди;     г) не розуміють одне одного.
6. Закінчіть речення: Негативне спілкування ……….     .
Почуття – це …… .
7. Назвіть почуття, що виникають в учасників конфлікту: гнів, розчарування ,…………………… .

ІІ. Ситуаційні завдання.
1. У твоєму дворі є група підлітків, які не слухають батьків. Часто пропускають школу, курять, ведуть себе зухвало. Тобі теж пропонують приєднатися до них. Як ти вчиниш?
2. Обговорюючи футбол, ти посперечався з товаришем, який тебе обізвав при твоїх друзях, для яких ти є авторитетною людиною. Що ти зробиш?
3. Твої однолітки через решітку в кіоску беруть непомітно морозиво й пригощають тебе. Розповідають, що так вони вже роблять давно, і ніхто не помічає. У батьків грошей не просять, бо самі про себе можуть потурбуватися. Запрошують і тебе. Як  бути?

ІІІ. Творче завдання.
Як ви поясните вираз «Скажи мені, хто твої друзі, і я скажу, хто ти»?

Тема. Пожежна безпека оселі. Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. Домашнє завдання § 27.

 Відео. Причини виникнення пожеж.





2). Самостійна робота
Оберіть правильну відповідь «Можна» чи «Не можна» та поставте відповідно «+» або «—» 
навпроти твердження.
                      Кожна правильна відповідь — 0,5 бала.
1
Грати з підключеними в мережу електроприладами

2
Наливати воду в увімкнений електрочайник

3
Користуватися справними електроприладами

4
Наближатися до обірваних дротів

5
Вмикати всі лампи, які є в будинку

6
Замінювати заводські запобіжники (навіть тимчасово) будь-якими провідниками

7
Вимикати світло, виходячи з будинку

8
Підвішувати електродріт на цвяхи, металеві й дерев’яні предмети

9
Закладати дроти й шнури за газові й водопровідні труби, за батареї опалення

10
Мокрими руками вставляти вилку в розетку

11
Вимикати телевізор одразу після закінчення телепередачі

12
Підвішувати будь-що на електричну проводку

13
Хапатися руками за пошкоджений дріт

14
Користуватися настільною лампою під час читання

15
Витягати вилку з розетки за шнур

16
Залишати світло в кімнаті, коли виходиш надовго

17
Проводити без відключення роботи з ремонту електропроводки, вимикачів, розеток, а також очищати їх від бруду й пилу

18
Проводити ремонт електропроводки та побутових електроприладів неспеціалістами

19
Всувати в розетку сторонні предмети

20
Перевантажувати розетку великою кількістю приладів

21
Коли йдеш з дому, вимикати всі прилади з розетки

22
Переносити увімкнені в електричну мережу електроприлади: радіоприймачі, переносні лампи тощо

23
Користуватися саморобними електронагрівальними приладами

24
Використовувати електроприлади у вологих приміщеннях


                                                                                                               
Письмове завдання
Доповніть речення, використовуючи слова для довідки.
Відчувши запах газу, треба: перекрити газові _____________,відчинити_______________ ,зателефонувати до аварійної служби_______________за номером_______________,провітрити____________; влаштувавши_____________,самим _____________ з кухні.


Слова для довідки: крани, піти, вікно, протяг, газу, приміщення, 104.

Тема. Засоби пожежогасіння. Гасіння невеликої пожежі. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу. Домашнє завдання § 28, завдання на стр. 161. Переглянути відеоролик "Вперед, вогнеборці"

Тема. Проживання у промисловій зоні. Види небезпечних промислових об'єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту. Домашнє завдання § 29 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=6xtn-j8pe0A

Тема. Безпека руху велосипедиста. Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг для велосипедиста. Засоби бепеки велосипедиста. Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=IPclxmKERZU&t=6s та виконати завдання. Домашнє завдання § 30. 

Тема. Правила дорожнього руху для велосипедистів. Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=fpvWmRNnis8 https://www.youtube.com/watch?v=9QcYFEiwNfU Домашнє завдання § 31.



Захист України 10 клас
Тема. Основні інфекційні захворювання. Підготувати презентацію на одну із тем:
·        Дизентерія
·        Сальмонельоз
·        Черевний тиф
·        Холера
·        Вірусний гепатит А
·        Висипний тиф
·        Кліщовий енцефаліт
·        Малярія
·        Туберкульоз
·        Дифтерія
·        Грип
·        Натуральна віспа
·        Скарлатина
·        Краснуха
·        Кір
·        Вітряна віспа (вітрянка)
·        Чума
Стригучий лишай, або трихофітія 
УВАГА!  Виконати і відправити на пошту: nikipoluda73@gmail.com

Роботу підписати обов`яково!!!

Тема. Оцінювання загального стану потерпілого. Поняття про термінальний стан та його періоди.


Відео: Оцінювання загального стану потерпілого

1. Опрацювати теоретичний матеріал та зробити конспект прочитаного
Тема. Поняття про реанімацію. Основні реанімаційні заходи.

Відео:Коли робити штучну вентиляцію легень.


Відео: Послідовність проведення штучної вентиляції легень.

1. Переглянути відеоролик "Знати, що вижити" та презентацію "Реанімаційні заходи при зупинці дихання"
2. Прочитати теоретичний матеріал і зробити конспект прочитаного.


Тема. Поняття про опіки. Ускладнення опіків -  опіковий шок та опікова хвороба.

1. Прочитати теоретичний матеріал, зробити записи прочитаного.
2. Переглянути відеоролік " Як правильно лікувати опіки"

Тема. Обмороження та його періоди. Класифікація обмороження. Стадії загального замерзання тіла. Домедична допомога при обмороженнях.


Тема. Тепловий та сонячний удар, причини та симптоми їх розвитку, домедична допомога. 1. Переглянути відеоролік: Що таке тепловий удар та чому він небезпечнийПерша допомога при сонячному і тепловому перегріванні.

Тема. Дія електричного струму на організм людини. Електротравма як наслідок ураження. Переглянути відео:  Невідкладна допомога при електротравмах.

Тема. Ураження блискавкою, її фізична природа та наслідки ураження. Домедична допомога. 1. Опрацювати теорію: https://empendium.com/ua/chapter/B27.III.23.21. 2. Переглянути відеороліки: https://www.youtube.com/watch?v=K8bvsTnzO2g https://www.youtube.com/watch?v=kI7CHps_RYQ 

 

Тема. Узагальнення знань з теми: «Домедична допомога у надзвичайних ситуаціях».




Тема. Нормативно - правова база цивільного захисту України. Організаційна структура  цивільного захисту України. Домашнє завдання: стр. 111-115.  

Тема. Надзвичайні ситуації. Загальні положення. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=p7ZsxPRalHc&t=568s Домашнє завдання: стр. 116-120. 

Тема. Надзвичайні ситуації природного, техногенного та соціально-політичного характеру. Домашнє завдання: стр. 116-120. Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Rv8-QN_35og
Тема. Надзвичайні ситуації воєнного характеру від дії ядерної зброї. Домашнє завдання: стр. 123-128.


Тема.  Надзвичайні ситуації воєнного характеру від дії хімічної біологічної, звичайної зброї. Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=37FWOgpy1fs

Тема. Основи рятувальних та інших невідкладних робіт.





Немає коментарів:

Дописати коментар