Позакласна робота

Тиждень біології та екології 2021


З метою покращення знань про природу, розвитку почуття відповідальності за Землю, заохочення до вивчення природничих наук, зокрема науки про життя у всіх його проявах – біології з 15 по 19 лютого у нашій гімназії проходив тиждень біології та екології.

Упродовж тижня учні поринули у світ цікавого «природничого» життя. Відбулося ряд цікавих та змістовних заходів спрямованих на поглиблення біологічних знань учнів та виховання в них почуття любові до природи рідного краю.

Відкриття тижня розпочався з пізнавальної викладки фото «Серця в природі» та фото з життя тварин «Мамина ласка».

  П’ятикласники поринули у цікавий світ життя зимуючих птахів. Вони поглибили свої знання  цікавими фактами із життя птахів, що залишаються зимувати в нашій місцевості. З великим задоволенням слухали спів птахів та відгадували чий це спів.

Учні 7-х класів підготували міні-проекти про своїх домашніх улюбленців. Ділилися цікавими моментами з життя тварин. Особливо цікавими були розповіді таких учнів: Лукаш К., Мельник Д., Мацепури О., Хулапа К.

В зв’язку з суровими погодними умовами учні 9-х класів запропонували провести активну допомогу птахам, тому змагалися у виготовленні, підгодівлі та розвішуванні годівничок для пернатих друзів. Переможцями змагань стали учні 9-Б класу: Комар М., Богуславець С.











 Учні 10-х класів опанували такі навички як BLS (базова підтримка життя), надання першої медичної допомоги при удавленні, судомному нападі чи епілепсії, зупинка кровотечі при травмах та переломах, носової кровотечі. 

Учні вчилися як правильно оцінювати стан потерпілого, практично відпрацьовували непрямий масаж серця та штучне дихання на манекені. Також, опанували переведення людини в стабільне положення та навчилися розпізнавати види кровотечі, як зупинити кровотечу та накладати перев’язки. 






  У рамках тижня біології вчителем Скивка Г.С. був організований і проведений позакласний виховний захід для 10-11 класів «ФОРМУЛА КОХАННЯ».
         В ході зустрічі старшокласники з`ясували особливості біохімічних процесів, які обумовлюють почуття любові; визначили, що на почуття людини впливають не лише хімічні речовини, а й відчуття обов`язку, відповідальності; переконалися, що стосунки людей – це взаємодія, яка ґрунтується на взаємній повазі та спільності інтересів, та яка являє собою ланцюг біохімічних реакцій. Науково доведено, що кохання живе три роки. Вічна любов лише материнська!
         І як підсумок лірично-пізнавального заходу – старшокласники вивели власну формулу кохання «Дерево прояву любові», без якої комплексна  емоція не можлива.













У 11 класі пройшла екологічна конференція на тему: «Вода – частина життя», учні підготували гарні презентації, цікаві запитання, розкрили проблеми забруднення водного середовища у світі та у своєму місті. Розробили рекомендації, щодо збереження водних ресурсів рідного краю.








19 лютого 1992 року Верховна Рада України затвердила тризуб як Малий герб України визначаючи його головним елементом Державного Герба України. Ним став золотий Тризуб на синьому щиті – національний символ українців часів визвольних змагань XX століття.

         Саме до Дня герба присвячений виховний захід «УВІЧНЕНІ В ГЕРБАХ УКРАЇНИ», проведений учнями 11-В класу для п`ятикласників Новгород-Сіверської гімназії №1 ім.Б.Майстренка під керівництвом вчителя Скивки Г.С.

         Старшокласники ознайомили присутніх із спеціальною історичною дисципліною – геральдикою , яка займається вивченням гербів, а також традицій і практики використання.

         Маленькі школярі дізналися, що має бути на державному гербі, значення тих чи інших фігур. До спеціальної геральдичної мови належать: кольори ( червоний, синій, чорний, білий, зелений, жовтий, багряний); метали ( золото і срібло); хутро ( горностая, білки).

         Герб – це емблема, відмінний знак.

         Геральдичний щит – основа будь-якого герба. На гербах України можна побачити : гербові фігурки ( геральдичні і негеральдичні): венець, вензель, корону, меч, жезл, зображення птахів, звірів, рослини тощо.

          Ознайомившись із основами геральдики, учні 5-В класу змогли «розшифрувати» герб Н-Сіверського. Герб міста незвичайний. Зелений фон щита символізує радість, родючість, свободу, добробут, спокій, мир. Башенна корона з трьома зубцями означає , що населення міста становить менше 50000 чоловік; меч – завжди на поготові до захисту Батьківщини; жезл – дух влади; свиток – символ вченості; шестикутна зірка – це шість днів творіння. Символіка герба Н-Сіверського засвідчує свободу, добробут, спокій, мирність, непохитність, фізичну і духовну силу, довголіття і мудрість.

         Отже, юні дослідники переконалися в тому, що герб Сіверщини – це світоч вікової мудрості, код нації.














Тиждень біології та екології


Щорічно у гімназії проводиться тиждень біології та екології. Цього року він пройшов з 11 по 15 листопада. Мета тижня: узагальнити і розширити знання учнів з біології, екології, розкрити їх значення в житті людини та довести необхідність вивчення дисциплін; виховати дбайливе ставлення до природи; формувати практичні вміння і навички; сприяти екологічному вихованню учнів, свідомому ставленню до власного здоров’я; розвивати творче мислення, пам’ять, мову, вміння логічно міркувати та робити висновки.

Була представлена пізнавальна викладка світлин з життя тварин та рослин «Стоп-кадр» та фотоподорож «Краєвидами нашого міста».








«Доторкніться до природи серцем»

Під такою назвою пройшов екологічний конкурс для учнів 10-В класу Новгород-Сіверської гімназії №1 ім.Б.Майстренка в рамках тижня біології під керівництвом вчителя Скивки Г.С. Виховний захід мав на меті: продовжити формувати інтерес школярів до навколишнього середовища, поглиблювати й розширювати знання про вплив людини на довкілля і процеси, які в ньому відбуваються. Ведучі свята Вітель Наталія і Слабченко Аня ознайомили присутніх з «екологічними датами»: Днем річок, лісу, Землі, екологічної освіти, довкілля, захисту клімату, вітру, Сонця і закликали розвивати «екологічну совість», тобто відповідальність за свої вчинки. Головною причиною існуючої екологічної кризи є глобальний нерегульований вплив людини на природу. В ході зустрічі учні змогли не тільки отримати цікаву і корисну інформацію, а й взяти участь у конкурсах «Ерудит», «Пантоміма», «Яких помилок припустився директор?», «Натураліст». Слід відзначити активну позицію і творчі здібності таких учнів, як-от: Абрамовської Н., Душина О., Засєєвої С., Єроша С., Кулібова А., Попелишко Ю. Переможцями даного конкурсу стали всі три учнівські команди, тому що доторкнутися до краси можна лише серцем. Екологія – це стан душі. А людина – це частина природи, і саме природі ми зобов`язані своїм існуванням й могутністю!



















Прагнення пізнати себе і навколишній світ — рушійна сила прогресу. Як були зроблені найважливіші наукові відкриття? Як вони вплинули на розвиток наукової думки? Ці питання дуже цікавлять людство, тому 14 листопада учні 9-х класів переглянули науково-популярний фільм «Як змінювалася природа».






 У рамках тижня біології був проведений позакласний виховний захід «Гриби – господарі лісу» для учнів  7 класів.    Метою якого було розповісти учням про позитивні та негативні якості грибів, навчити їх правилам техніки безпеки при споживанні та зборі грибів, засвоїти правила першої допомоги при отруєні грибами .Діти з захопленням подорожували Царством Грибів, розгадували загадки, складали ребуси, оповідали власні враження від походу за грибами. Цей захід дав можливість сформувати поняття про гриби як їстівні так і отруйні. Учні склали пам’ятки про правила збору грибів, запам’ятали та намалювали отруйні гриби.


















05 листопада учні 11-х класів в рамках тижня біології та екології відвідали ДП «Новгород-Сіверську лісову науково-дослідна станцію». Учні ознайомились з лісогосподарською діяльністю Новгород-Сіверської ЛДС. Діти відвідали кімнату-музей, де представлені експонати минулого століття – лабораторні ваги, хімічний посуд, мікроскоп, ґрунтові термометри. Тут зібрані матеріали роботи станції з моменту її створення. Є відомості про докторів наук, які працювали на станції, представлені наукові праці. Ірина Жежкун, старший науковий співробітник лісової науково-дослідної станції, провела екскурсію на території дендрологічного парку. Тут на ділянці в два гектари росте 120 різновидів дерев та кущів з різних областей України. Щороку науковці поповнюють парк незвичними для Полісся рослинами, доглядають за ними, проводять екскурсії для відвідувачів. Щиро вдячні за те, що знайшли час та провели змістовну та цікаву екскурсію. 
















У рамках тижня з біології та екології була проведена акція «Гімназії на згадку», до участі у якій долучилися учні 11-х класів. Садити дерева на території школи вже стало традицією. Одинадцятикласники посадили пам’ятну алею хвойних рослин – ялівця звичайного. Єднання з природою залишило у школярів незабутні враження і віру в те, що ними зроблена корисна й потрібна справа для майбутніх поколінь.

























Тиждень безпеки життєдіяльності 2019

У період з 21 по 25 жовтня 2019 року було проведено Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.
Сьогодні проблема безпеки розглядається, як основна потреба людини, тому на школу покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя. Із класними керівниками 5-11 класів була проведена інструктивно-методична нарада щодо профілактики травматизму невиробничого характеру, усвідомлення необхідності вироблення навичок з дотримання правил поведінки у надзвичайних ситуаціях, підвищення рівня роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності учасників освітнього процесу; на сайті гімназії було опубліковано звернення управління ДСНС України в Чернігівській області до батьків.
Класними керівниками під час тижня були проведені виховні години, бесіди інформаційні хвилинки: «Безпека в побуті», «Як зробити своє життя безпечним», «Корисні підказки», оновлено куточки з безпеки життєдіяльності. До гімназії були запрошені працівники РВ ДСНС, які демонструючи наочність, провели години спілкування з учнями на тему «Маловідомі та вибухонебезпечні предмети». Був організований перегляд відеофільмів «Небезпечні знахідки», «Профілактика пожеж» і екскурсія учнів 5 класу до  РВ ДСНС.              
Під час тижня вчителями охорони здоров'я Ковальчук Л.М. та Скивкою Г.С. відбувалося моделювання можливих небезпечних ситуацій. Усі форми і види роботи, які використовувалися, були спрямовані на формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

Наприкінці тижня у гімназії за поданим сигналом тривоги (три дзвінки) було відпрацьовано евакуацію всіх учасників освітнього процесу у випадку виникнення надзвичайної  ситуації.













































"Не стане бджіл, загине людство"     

Апітерапія (лат. аpis - бджола) – лікування хвороб і застосуванням живих бжіл і продуктів бджільництва. "Не стане бджіл, загине людство" говорить народна мудрість.
Лікування людини біополем бджолиної сім’ї відомо з давніх часів і з успіхом застосовують у всьому світі. В Україні, а зокрема в Закарпатті, також почали використовувати методику лікування біополем бджіл. В даний час стає все більш популярним комплексне оздоровлення в бджолиних біо-будиночках. Наші друзі бджоли пропонують спосіб, який поєднує відразу кілька факторів, ніж економить наш безцінний ресурс – час, і позитивно впливає на наше здоров’я.
Цей вид оздоровлення включає багато факторів одночасно. Тут бджола лікує своєю енергетикою, яка аналогічна людській. Так як дитина спокійно спить на руках у матері, так люди потягнулися за позитивною енергією бджоли. Бджолярі знали чи підсвідомо відчували користь давно, тільки оформилося в окремий напрямок апітерапії це недавно. До оздоровленню позитивною енергетикою додайте інгаляцію цілющим повітрям з вулика. Уявіть собі коктейль, який виходить з випарів того, що знаходиться у вулику: дозрівати мед, свіжий віск і прополіс, квітковий пилок, яка проходить процес ферментаціі. Для апітерапії будуються спеціальні будиночки, пристосовані для лікування і сну, в яких розміщуються вулики-кушетки з інгаляційними вікнами, на яких можна відпочити і виспатися. Після нетривалого сну до людини приходить така бадьорість, настільки підвищується працездатність, що він здатний ходити по горах весь день невтомно! Поліпшується настрій, кровообіг, колір обличчя, чоловіча потенція, людини відвідує неймовірна життєрадісність. Рекомендується 5-10 сеансів. Так яким же чином може оздоровити нас бджолина сім’я?
Саме цим питанням і зацікавились юні юннати, учні 6 класу, які завітали до родини Михайла та Наталії Мишко, які мешкають в с.Слобідка, що на Новгород-Сіверщині. І пані Наталія, і пан Михайло народились у нас – на Північному Поліссі. Вона – в Блистові, він –в Лосці.
Захоплюватись бджолярством Михайло Михайлович почав 18 років тому. Каже: «Після 30 прокинулись гени. Дід по материній лінії також був знаним бджолярем».
Минулого, 2018 року, родина вирішила спробувати для себе нову діяльність: не просто їсти мед ложками, а й надати можливість всім, хто хоче бути ближче до природи – відчути насолоду релаксу від цього. Поступово родина мрію втілювала в життя. Цьогоріч у своїй садибі вони встановили дерев’яний будиночок з дуба та сосни. «У наших предків сосна вважалася символом життя, висоти духу і безсмертя завдяки унікальним оздоровчим властивостям»,- зазначає пані Наталія. «Разом з освіжаючим, приємним ароматом, сосна виділяє в повітря особливі речовини фітонциди, які знищують бактерії і віруси. Тим самим це дерево здійснює благотворний вплив на органи дихання людини і зміцнює весь організм в цілому». «Що цікаво, деревина сосни продовжує виділяти фітонциди після розпилювання та обробки»,- доповнює розповідь господині Михайло Мишко. «У приміщенні з соснового бруса повітря завжди ідеально чисте і це дозволяє вважати соснову деревину кращим видом пиломатеріалів для здоров'я людини. Дуб же символізує силу і могутність. Він є міцним антистресовим засобом, що активізує кровообіг і нормалізує тиск». Вже заради цього можна вирушати в подорож до Слобідки. Релакс та позитивне емоційне наповнення відпочинку Вам гарантоване. Але головна фішка, навіть, не в цьому! Під будиночком – 6 вуликів. А на вуликах – лежанки, на яких можна відпочити, відчути могутній терапевтичний ефект від безконтактного мікромасажу бджілок. Цей винахід карпатських пасічників зараз набуває все більшої популярності.
Дві години сну у бджолиній диво-хатинці дорівнюють за своїм ефектом 8 годинам звичайного сну. Лежачи на вулику-ліжку над бджолами, людина отримує тепло від бджіл, яке вони виділяють для обігріву своєї дітви (35°C).








Розплід, який обігрівають бджоли, біоенергетично активний, він допомагає збалансувати і самовідновити роботу всіх людських органів за рахунок біофізичного зв’язку з природою, що викликає збільшення працездатності людини, відчуття легкості та свіжості.
Запахи пилку, бджолиної отрути, прополісу, рівномірне гудіння, що нагадує шум моря, заспокоюють нервову систему, нормалізують кров’яний тиск, стабілізують психоемоційний стан, сприяють здоровому сну.

КОЛИ БДЖОЛИНІ ПРОДУКТИ ПРИНОСЯТЬ КОРИСТЬ

Бджолині продукти можуть бути корисні, але за кількох умов. По-перше, важливо бути впевненим, що людина не має алергії на такі продукти. По-друге, варто зважати на потенційні ризики від їхнього використання. Додати мед до чаю виглядає значно безпечнішим, ніж цілеспрямовано ужалитися отрутою бджіл чи використовувати бджолині продукти або їхнє гудіння для лікування серйозних хвороб.










Конкурс малюнків




















День цивільного захисту

Відповідно до плану 25 квітня 2019 року в гімназії було проведено День цивільного захисту. У етапі евакуації були задіяні члени педагогічного колективу, які є учасниками невоєнізованих формувань ЦЗ (ЦО), а також весь учнівський колектив.
Під час заходу вогнеборці показали техніку гасіння пожежі. Проведення евакуації показало здатність педагогічного колективу гімназії та учнів швидко і організовано евакуюватися з приміщення гімназії.
Основні цілі та завдання, які були поставлені перед керівним складом гімназії, особистим складом невоєнізованих формувань, постійним складом учнів, виконані. Проведені навчання показали достатній рівень знань та відповідальності посадових осіб з формувань ЦЗ щодо організації проведення занять, підготовки особового складу невоєнізованих формувань ЦЗ щодо дій в умовах надзвичайних ситуаціях.


































Стоп, булінг!




Останніми роками в освітній практиці всього світу визнано поширення такого явища як шкільний булінг.

 З метою запобігання насильства та жорстокості в дитячому середовищі вчителем предмета «Основи здоров'я» Ковальчук Л.М. в гімназії проведено інформаційно-психологічний тренінг «Стоп, булінг».












Тиждень безпеки життєдіяльності


З 15 по 19 квітня 2019 року було проведено Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.
Щоб людина почувалася в дорослому житті впевнено й безпечно, її змалечку треба навчити цінувати неповторність власного життя та життя інших людей. Саме тому одним з пріоритетів гімназії є формування у дітей основ безпечної поведінки в навколишньому світі та свідомого ставлення до власного здоров’я. Тому, перед тим як провести Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності, були визначені завдання, реалізація яких сприяла б успішному його проведенню: створення безпечних умов для формування всебічно розвиненої творчої особистості; спрямовування навчально-виховної роботи на здоров’язбережувальні технології.
В рамках Тижня було проведено наступні заходи:
- бесіди: «Безпека в побуті», «Пожежа у громадському приміщенні», «План евакуації, знаки пожежної безпеки», «Правила поведінки при пожежі»;
- виховні тематичні заходи: «Надзвичайні ситуації, що загрожують добробуту людини та суспільства», «Правила поведінки з електроприладами», «Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров’я людини», «Правила поводження з побутовими електроприладами: праскою, холодильником, пральною (швейною) машиною, електроплитою», «Правила поведінки при виявленні обірваного електричного дроту»;
- конкурси віршів, казок, ребусів та загадок про пожежну безпеку;
- усні журнали на теми: «Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії електропередач», «Обережно! Вибухонебезпечні предмети!», «Вогонь-друг, вогонь-ворог»;
- години спілкування: «Дії у надзвичайних ситуаціях. Правила поведінки під час аварій», «Це повинен знати кожен»;
- практичні роботи на теми: «Виклик пожежників, складання діалогу між потерпілим та оператором служби 101»,«Захистись – засвітись»;
- показ документального фільму «Предмети невідомого походження», «Пожежники» та «101 – служба порятунку»;
- показ мультфільмів: «Фокс і Трот поспішають на допомогу. Пожежа_Серія 4».
До гімназії завітали співробітники Новгород-Сіверського міськрайвідділу ДСНС України у Чернігівській області Бобров Є.М. та Бунак Г.І. Фахівці ДСНС звернули увагу учнів на профілактику дитячого травматизму, спричиненого пустощами з вогнем, а також здійснення основних заходів з попередження та першочергових дій у разі виникнення пожеж і надзвичайних ситуацій. Особливу увагу співробітники Служби порятунку «101» звернули на правила безпеки під час виявлення вибухонебезпечних та інших підозрілих предметів та розповіли школярам чим вони небезпечні, а також алгоритм дій у разі їх виявлення.
Спільна робота з педагогами, дітьми, батьками забезпечить дітям різноманітно та повно засвоїти навички практичної безпечної життєдіяльності й усвідомити, що її життя та здоров'я – це найдорожче багатство. А дотримання дітьми правил безпечної поведінки та захисних принципів обов’язково допоможе їм у різних життєвих ситуаціях. Адже людина може запобігти біді, уберегти себе і своїх близьких від небезпеки, якщо буде володіти елементарними знаннями основ безпеки життєдіяльності.



















14 березня - День українського добровольця


День українського добровольця - це свято справжніх патріотів. Людей, які свідомо, за покликом серця у важкий для своєї країни час стали на захист суверенітету і територіальної цілісності.
Сьогодні більшість добровольців вже у формі української армії продовжують захищати рідний край від загарбників. Своєю самовідданою службою і героїчними вчинками вони раз доводять, що неможливо перемогти тих, хто готовий за Батьківщину віддати своє життя.
Саме завдяки добровольцям – їхній мужності, відданості національним інтересам і щирому патріотизму вдалося зупинити російського агресора, дати змогу мобілізувати сили в тилу й озброїти армію.

 З метою вшанування мужності та героїзму захисників незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, сприяння подальшому зміцненню патріотичного духу в суспільстві, посиленню суспільної уваги та турботи до учасників добровольчих формувань та на підтримку ініціативи громадськості, у гімназії проведено такі заходи: уроки мужності, організовано перегляд документальних фільмів про мужність та героїзм українських добровольців: «Край землі: зона АТО», «Життя в ритмі АТО», «День добровольця», «Нацгвардія України», «Солдат України» (відеокліп), а також пройшов майстер-клас щодо надання першої домедичної допомоги  на полі-бою.











Переможці та учасники природничої гри "Геліантус-2017"





Тиждень біології та екології

Щорічно у гімназії проводиться тиждень біології та екології. Цього року він пройшов з 14 по 18 листопада. Мета тижня: узагальнити і розширити знання учнів з біології, екології, розкрити їх значення в житті людини та довести необхідність вивчення дисциплін; виховати дбайливе ставлення до природи; формувати практичні вміння і навички; сприяти екологічному вихованню учнів, свідомому ставленню до власного здоров’я; розвивати творче мислення, пам’ять, мову, вміння логічно міркувати та робити висновки.
Прагнення пізнати себе і навколишній світ — рушійна сила прогресу. Як були зроблені найважливіші наукові відкриття? Як вони вплинули на розвиток наукової думки? Ці питання дуже цікавлять людство, тому 14 листопада учні 10-х класів переглянули науково-популярний фільм «Як змінювалася природа».
Для учнів 7-х класів пройшла виховна година «Свято квітів», де учні розширили свої знання про квіти, їх види, призначення, користь. Навчилися складати букети і правильно їх дарувати.

 Для учнів 8-х класів пройшов усний журнал «Тютюнопаління: ілюзія чи реальність?», на якому учні знайомилися з небезпечними наслідками паління, результатами наукових експериментів, робили вільний вибір при повній проінформованості про дану проблему. 


 Учні 5-6 класів із захопленням брали участь в біологічній вікторині «Чи знаєте ви рослинний та тваринний світ». Учасники гри розв’язували кросворди, відгадували загадки, відповідали на запитання.

 18 листопада у фойє навчального закладу учні 11 класу представляли презентацію «Світ незвичайних тварин», де діти могли побачити та почути інформацію про незвичайних тварин нашої планети.

 У бібліотеці протягом тижня діяла виставка книг та тему «Чарівний світ природи…», де діти могли знайти щось нове та пізнавальне для себе.
Під час проведення всіх заходів панувала атмосфера піднесення, урочистості, яскравості, тому декада біології, екології справила незабутні враження на свідомість й почуття учнів, стимулювала пізнавальне ставлення до навчання, розвиток творчого і продуктивного мислення та мала велику навчально-пізнавальну та виховну цінність.
Менський зоопарк
Існують чарівні місця, які здатні одночасно дарувати радість людям різного віку, і одне з таких місць - це, безумовно, зоопарк: острівець дитинства, чистого щастя і яскравих емоцій. Забавні мавпи, горді леви, ласкаві кізоньки, екзотичні зебри, нереальні лами, романтичні фламінго - як правило, відвідування куточка природи приносить незабутні враження, піднімає настрій і потім ще довгий час згадується барвистими картинками. Минулої суботи учні гімназії 5, 7 класу відвідали зоопарк. 
Менський зоопарк — єдиний зоопарк в Україні, який розташований в райцентрі, візитна картка міста Мена.
Зараз в колекції Менського зоопарку налічується 1018 голів тварин 138 видів. Із них 38 голів, що занесені до Червоної книги України.
Для всіх тварин створені спеціальні умови для їх життя. Для птахів - величезні клітки, ліани, дерева і каміння.
Сам зоопарк дуже сподобався, тварин можна добре роздивитись, діти взагалі були в захваті, загалом під час прогулянки зоопарком складається враження, що тут усе зроблене для того, щоб вплив людини на все довкола був найменшим, а звірі та птахи почувалися цілком комфортно.
Зоопарк є чудовою зоною відпочинку, яку за рік відвідує близько 30 тисяч дорослих і дітей з різних куточків України та близького зарубіжжя.
Зоопарк в Мені залишив лише позитивні емоції. Дуже цікаве місце! Заплануйте на відвідування цілий день і Ви проведете його незабутньо!!!




Тиждень біології 

Біологія – один з найцікавіших предметів шкільного курсу, тому предметний тиждень – це свято творчого, нестандартного підходу до навчання та виховання школярів. Метою якого є поглиблення знань учнів з біології, формування пізнавального інтересу до предмету, виховання бережливого ставлення до живої природи…
Тиждень біології та екології розпочався відповідно за планом. На кожен день тижня були заплановані конкретні заходи. Програмою тижня були охоплені всі класи. Під час тижня учні малювали малюнки, робили поробки з природничого матеріалу, провели пізнавальну гру «Урожай», виступ екологічної агітки «Збережи свій дім – збережи свій світ!», відбулась конкурсно-розважальна програма «Міс Осінь-2015», свято врожаю «Осінній ярмарок».
Щоденні заходи мали розвивальний, виховний та пізнавальний характер. Різноманітність заходів мали великий вплив на учнів, розвивали інтерес до вивчення та стимулювання творчої праці вчителів та учнів.
Дуже цікаво пройшов виступ екологічної агітки «Дивограй» - «Збережи свій дім – збережи свій світ!», де учні 6 – х класів виявили не аби який інтерес до екологічних проблем нашої планети.

Учні 5 - х класів провели пізнавальну гру «Урожай», де вони виконували роль овочів та читали вірші.


В актовій залі гімназії відбулося свято краси та грації, свято таланту та майстерності - конкурс «Міс Осінь -2015».
У конкурсі взяли участь учениці 7 – х класів. Перед учасницями було поставлено шість завдань.
Перший конкурс мав назву «Візитна картка». Учасники мали оригінально представити себе. Усі дівчата блискуче впорались із конкурсом.

У конкурсі «Мій талант» кожна конкурсантка продемонструвала свій талант: музичний, вокальний, хореографічний. Оцінювалась майстерність виконання та оригінальність номера.

Найочікуваніша мить свята – оголошення результатів конкурсу:

«Міс Осінь - 2015» стала Шурига Марія (7 – А клас)

«Віце-Міс Осінь» - Шамрицька Ганна (7-А клас)

У номінації «Міс Чарівність» перемогу здобула Шитік Катерина (7-Б клас)

У номінації «Міс Оригінальність» - Чмихун Анна (7-А клас)

У номінації «Міс Привабливість» - Могильна Анастасія (7-А клас)

Вітаємо переможців!


Екскурсія до Шосткинської станції юних натуралістів.
Екскурсійна група учнів  5 - В та 7 – Б класів гімназії відвідали місто Шостку та Шосткинську станцію юних натуралістів.
Учні побували у  лабораторії рослин закритого ґрунту ″Зимовий сад″. Тут розміщено  колекцію кімнатно-декоративних рослин. Нині тут представлено понад 100 видів рослин: пальми, сукуленти, декоративно-листяні, ампельні, декоративно-квітучі та ліаноподібні.

Особливою окрасою кімнати є кам’янистий ландшафт з рослинами та басейн, створений під час реконструкції лабораторії й оздоблений видами рослин, що зростають в умовах підвищеної вологості.

Відвідали зоолабораторію "Куточок живої природи". На станції юних натуралістів в куточку живої природи міститься досить велика кількість різноманітних декоративних тварин: папуг,  канарок, водних і сухопутних черепах, акваріумних рибок, шпорцевих жаб, морських свинок, хом'ячків, піщанок, декоративних щурів і кроликів.

По дорозі до дому діти завітали до осіннього лісу, щоб помилуватися його красою. Діти отримали незабутні враження  від цієї  екскурсії.

Екскурсія до «Узруївського лісництва» 
Під час проведення навчальної практики з біології для учнів 7- Б класу було організовано екскурсію до «Узруївського лісництва». Екскурсоводом була Шульга Людмила Василівна, яка працює у лісництві робітником на лісокультурних роботах. Вона розповіла дітям про призначення цього господарства, його потужні можливості. Людмила Василівна пригостила дітей медом із вулика.




Побували у міні-дендропарку, де вирощують декоративні породи: катальпа, магнолія, самшит, гліцинія, ялівець козацький, кедр сибірський, туя куляста, туя звичайна, туя пекінська та ін.. .



 Діти мали можливість побачити, як з маленької насінинки поступово й дбайливо вирощується саджанець, а згодом - і молоде деревце. 
Під час екскурсії школярі відвідали теплиці, де в умовах парникового ефекту  з маленької насінини сосни, клена, липи, ялинки вирощують саджанці майбутніх лісових велетнів.  Діти довідалися, яка це тяжка праця вирощувати ліс.







Топіарі - це художнє підстригання дерев і чагарників, а також надання декоративної форми їх крон. Це мистецтво - одне з найцікавіших серед різних видів ландшафтного дизайну. Ще в Давньому Єгипті, Персії та Китаї люди надавали деревам і чагарникам різні геометричні форми, роблячи їх більш красивими і цікавими. Пройшовши крізь століття, дійшовши до наших часів, топіарне мистецтво розвинулося досить широко і в даний час користується великою популярністю. Школярі спробували це зробити – створили правильну геометричну фігуру з куща, за допомогою садових ножиць.




Але головною подією цього дня була екскурсія екологічною стежкою, яка була створена біля 2 років. Екологічна стежина сприяє глибшому єднанню людини з живою природою і дає можливість дітям відчути її "душу" й полюбити. Вона виховує у молодого покоління шанобливе ставлення до свого незрадливого зеленого друга.




Після екскурсії всі напилися смачної води з криниці. Сподіваємося, що наші діти зрозуміли, що ліс – справжнє багатство нашої планети і його неодмінно треба берегти.







Немає коментарів:

Дописати коментар